نیل دراکمن، رئیس استودیوی ناتی داگ، اخیرا اظهار داشته که در زمان توسعه یک بازی، به جای تمرکز بر دنبالههای احتمالی، تمام توجه خود را به همان پروژه معطوف میکند. او در مصاحبهای در رویداد DICE گفت: «وقتی روی بازی The Last of Us 2 کار میکردم، گاهی ایدههایی برای ادامهی داستان به ذهنم میرسید، اما همیشه با این نگرش پیش میرفتم که شاید فرصتی برای ساخت دنباله نداشته باشم. بنابراین، هر ایدهی جذابی را در همان بازی پیاده میکردم.»
دراکمن افزود که برای برنامهریزی دنبالهها، سطحی از اعتمادبهنفس لازم است که او در خود نمیبیند. او بیان کرد: «فکر میکنم برای من، این کار نیاز به اعتمادبهنفسی دارد که من ندارم. اینکه بگویم این بازی آنقدر موفق خواهد بود که میدانم مرحلهی بعدی چیست. من ترجیح میدهم روی پنج روز آینده تمرکز کنم، چه برسد به ده سال بعد.»
این رویکرد نشاندهندهی تمرکز دراکمن و تیم ناتی داگ بر ارائهی بهترین تجربهی ممکن در هر پروژه، بدون اتکا به موفقیتهای آینده یا دنبالههای احتمالی است.